Monday, January 5, 2009

Do I Look Like A Effin Fool?!

So I guess this will be my first blog of 2009.

Categorize it under..."WTF?! Bitch, Please!"

This is kinda random, but I swear I need to get this off my damn chest...

Has anybody else saw the commercial for the Snuggie?! In case you havent.....










This damn commercial has been nagging at my soul since I first saw it. Who the hell actually buys this shit??? Seriously, what the hell is wrong with people?! That has got to be the biggest rip off I've ever freakin seen in my life!! The damn commercial pisses me off every time I watch it! What a freakin joke!!! Just look at this....



THE BLANKET WITH SLEEVES?!?!

BITCH PLEASE THATS A MOTHERFUCKING ROBE TURNED BACKWARDS!


Why the hell do I wanna pay $15 for a backwards ass robe?

I Repeat...

A ROBE....




TURNED BACKWARDS...


(dont ask wth I was doing lol)
AWWW LOOK I NOW HAVE A SNUGGIE!!! AND I SAVED $15!!! WOOOOO YEAH!!!


I can even do all this stupid shit......


(cept for knitting...i couldnt do that in the first place lol!)

And you know some stupid fool is actually going to buy one. Like the old saying goes....there's a sucker born every minute.


Why the hell didnt I come up with this idea?


Ok now I feel much better since I got that off my chest.

No comments:

Post a Comment